На допомогу вчителю

Музичні відео-фізкультхвилинки

Календарне планування з гімнастики для учнів 8 класу

 

п/п
Зміст уроку
Дата проведення
Примітка

Тема. Гімнастика.



1
Різновиди гімнастики, що культивуються в Україні. Інструкція з БЖД.
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Акробатичні вправи.


2
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Акробатичні вправи.
Лазіння по канату.
Опорні стрибки.
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.


3
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Акробатичні вправи.
Лазіння по канату.
Вправи на формування та корекції постави.
Підтягування у висі, у висі лежачи.


4
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Акробатичні вправи.
Вправи на брусах.
Опорні стрибки.
Піднімання в сід з положення лежачи.


5
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Акробатичні вправи.
Вправи на брусах.
Вправи для розвитку гнучкості.
Стрибки через скакалку.


6
Роль гнучкості та м’язової сили в оволодінні руховими діями.
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Акробатична комбінація.
Лазіння по канату.
Опорні стрибки.
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.


7
Стройові вправи. Ритмічна гімнастика.
Норматив з техніки виконання акробатичної комбінації.
Вправи у висах та упорах.
Лазіння по канату.
Підтягування у висі, у висі лежачи.


8
Стройові вправи. Ритмічна гімнастика.
Норматив з подолання відстані канату.
Опорні стрибки.
Вправи на рівновагу.
Перетягування канату.


9
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Норматив з техніки виконання опорного стрибка.
Вправи у висах та упорах.
Перетягування канату.
Піднімання в сід з положення лежачи.


10
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Акробатичні вправи.
Вправи на брусах.
Вправи для розвитку гнучкості.
Стрибки через скакалку.


11
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Норматив із згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
Вправи на брусах.
Вправи для розвитку гнучкості.
Піднімання в сід з положення лежачи.


12
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Норматив із засвоєння комбінацій на брусах.
Стрибки через скакалку.
Вправи на рівновагу.
Підтягування у висі, у висі лежачи.


13
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Вправи для розвитку гнучкості.
Норматив з нахилу вперед з положення сидячи.
Вправи на формування та корекції постави.
Комбінована естафета.


14
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Норматив з підтягування у висі, у висі лежачи.
Стрибки через скакалку.
Вправи на рівновагу.
Піднімання в сід з положення лежачи.


15
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Норматив з піднімання в сід з положення лежачи за 30с.
Перетягування канату.
Комбінована естафета.


16
Стройові вправи. Комплекс ЗРВ.
Вправи на формування та корекції постави.
Комбінована естафета.


17
Комплекс ЗРВ у русі.
Розвиток сили, витривалості, гнучкості методом колового тренування.
Рухливі ігри.


18
Елементи ритмічної гімнастики.
Комбінована естафета.
Перетягування канату
Підведення підсумків за 1 семестр




Конспект уроку "Чарівний світ волейболу" 
для учнів 5-го класу

Тема: «Чарівний світ волейболу»    
Завдання: 1.Удосконалювати навички передачі і прийому м’яча зверху                                         
двома руками.
2.Розвивати спритність, швидкість, швидкісно-силові якості, координацію рухів, увагу.
3.Сприяти гармонійному розвитку учнів з допомогою фізичних вправ з  волейболу.
4.Виховувати потребу в систематичних заняттях фізичною культурою, дисциплінованість, доброзичливе ставлення до товаришів.
Місце проведення: спортзала Вільшанської ЗОШ 1-111 ступенів.
Інвентар: султанчики, волейбольні м’ячі, фішки, турнірна таблиця, магнітофон.



Частини уроку
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча
15хв
1. Шикування в одну шеренгу, привітання.




2. Метод «Мікрофон» по темі «Розвиток волейболу в Україні».
-         Що таке волейбол?
-         Який склад команди?
-         Яка мета гри?
-         Яка вага м’яча?
-         Як визначають переможців?
-         Коли волейбол з’явився в Україні?
-         Яких ви знаєте видатних українських волейболістів?
3. Повідомлення завдань уроку.
4. Стройові вправи.
5. Різновиди ходьби.


6. Біг з прискоренням.




Ходьба.

Перешикування в чотири колони.
7. Комплекс ЗРВ на місці із султанчиками.
1. В. п .- о. с.
 1- ліву ногу підняти на носок, ліву руку зігнути вперед;
2- те саме з правої ноги.
2. В. п. – о. с.
1- коловий мах лівою рукою назад;
2- та саме правою рукою;
3-4 – колові махи двома руками назад.
3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки вперед.
1- ліву руку зігнути назад вліво;
2 – в. п.;
3-4 – те саме правою рукою;
5 – ліву руку назад вліво;
6 – в. п.;
7-8 – те саме правою рукою.
4. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.
1 – поворот вліво, праву руку зігнути вперед;
2 – поворот вправо, ліву руку зігнути вперед.
5. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед.
1 – поворот вліво;
2 – поворот вправо.
6. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.
1 – схресний  мах руками вперед;
2 – в. п.
7. В. п. – стійка ноги нарізно, нахил тулуба вперед.
1-2 – позмінне положення рук.
8. В. п. – руки догори.
1 – зігнути ліву ногу вперед і праву руку;
2 – в. п.
3-4 – те саме з правої ноги.
9. В. п. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті вперед.
1 – нахил вліво, руки вверх;
2 – в. п.
3-4 – те саме вправо.
10. В. п. – руки в сторони.
1 – мах лівою ногою вперед, руки вперед;
2 – в. п.
3-4 – те саме правою ногою.
11. В. п. – о. с.
1 – випад вліво, руки вверх;
2 – в. п.
3-4 – те саме вправо.
12. В. п. – о. с.
1 – стрибком ноги нарізно,
руки вверх;
2 – в. п.
30с





2хв













30с

1хв
1хв



2хв

     6хв

13р




10р





10р



15р





15р




15р




15р




12р




12р





12р




12р



12р
Перевірити наявність спортивної форми та самопочуття учнів.
Учні спеціальної медичної групи в класі відсутні.

Інтерв’ю бере казковий персонаж Незнайко.










На місці.
Тримати рівно поставу, зберігати дистанцію.

За сигналом вчителя замикаючий виконує прискорення по внутрішньому колу і стає направляючим.
Вправи на відновлення дихання.

У музичному супроводі.

Тримати рівно поставу.



Руки в ліктях не згинати.










Рука пряма, тримати на рівні плеча.


Тримати рівно поставу, стопи від підлоги не відривати.








Руки вниз не опускати.








Торкнутись коліном різнойменної зігнутої руки.


Нахил виконувати чітко в сторону.




Ноги в колінах не згинати.





Приземлення виконувати на носки.
Основна
25хв
1. Шикування в шеренгу на бічній лінії. Розподіл на команди. Правила безпеки на ігровому майданчику.
Пояснення умов проведення рухливої гри «Чемпіон». Гра складається з естафет і рухливих ігор. За перемогу в кожній з них нараховується 2 очки, за нічию – по 1 очку,поразку-0
Виграє команда, яка в сумі набере більше очок і одержить почесне право називатися командою «Чемпіон».
2. Естафета «Передав – сідай»
Команди шикуються за загальною лінією старту в колони. Попереду кожної команди й лицем до неї на відстані 3-4м стають капітани з волейбольними м’ячами  в руках. За сигналом кожен капітан передає м’яч першому гравцеві своєї команди. Зловивши м’яч, цей гравець повертає його назад капітану й присідає. Останній гравець команди з м’ячем  стає на місце капітана, який в свою чергу займає місце направляючого в колоні. Так повторюють доти, поки всі гравці стануть на свої місця.
3.Естафета «Волейболіст»
Команди шикуються за загальною лінією старту в колони. Гравці команд, що змагаються, по черзі біжать, підкидаючи м’яч угору обома руками й оббігаючи кеглі.
4. Рухлива гра «М’яч -  середньому». 
Гравці кожної команди стають у коло. У центрі кола стоять середні гравці. За сигналом середні кидають м’яч першому, той у свою чергу, виконує передачу двома руками зверху середньому.
5. Естафета «Стрибуни»
Команди шикуються за загальною лінією старту в колони. Кожний гравець команд стрибає на одній нозі до лінії, назад – на іншій.
6. Рухлива гра «Малюкбол»
Гравці розміщуються на волейбольному майданчику
з обох боків сітки. Гра починається з подачі із-за лицьової лінії. Гравці перекидають м’яч через сітку таким чином, щоб він упав на майданчик суперника.
7. Оголошення результатів змагань.   Переможець одержує почесну грамоту.
2хв















3хв






















3хв







2хв







12хв








2хв
Формування команд, вибір капітанів проводиться на попередньому уроці.
Результати кожного випробування фіксуються в спеціально підготовленій турнірній таблиці, яку вивішують на видному місці.



























Від лінії старту-фінішу до поворотного прапорця 10-15м.




Під час передачі м’яч на кистях не затримувати, не допускати розвороту кистей усередину та назад.











Партія триває до 15 очок.



Нагородження проводить вчитель. Переможеним пояснює, що не потрібно заздрити, а привітати і вміти радіти разом з переможцями.
Заключна
5хв
1. Шикування в шеренгу.
2. Перешикування уступами в чотири колони.
3. Рухлива гра на увагу «Заборонений рух».
4. Підведення підсумків за урок. Домашнє завдання.
5. Організований вихід із спортивного залу


1хв

3хв

1хв





Учитель відповідає на питання учнів



Конспект уроку "Футбол" для учнів 7-го класу


Тема : «Футбол»                    
Завдання: 1.Навчити техніки ударів по м’ячу ногою на точність.
                  2.Навчити техніки вкидання м’яча на точність.
                  3.Сприяти розвитку спритності, рухливості, орієнтації в просторі,           
                   уваги,  
                   координації рухів.
                  4.Сприяти вихованню самостійності, дисциплінованості,
                   організованості,    
                  розвитку інтересу до гри у футбол.
                  5.Підвищити інтерес учнів до уроків фізичної культури.
Інвентар: футбольні м’ячі, футбольні ворота, фішки.
Місце проведення: спортивний майданчик Вільшанської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Зміст уроку
Дозування
Хв.
Організаційно-методичні вказівки

1


2

3
4

5





6





7
8




































9












10
І. Підготовча частина                      
Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку

Правила поведінки і техніки безпеки під час виконання фізичних вправ
Вимірювання ЧСС за 10 сек.                                                            
 Стройові вправи: перешикування в  дві, три шеренги, колони.
Різновиди ходьби:

- ходьба на носках;
- ходьба на п’ятках ;
- ходьба на внутрішній частині стопи;
- ходьба на зовнішній частині стопи.
Різновиди бігу:  
- біг приставними кроками правим, лівим боком;
- біг з високим підніманням стегна;
- біг з кидком гомілки назад;
- біг спиною вперед.
Ходьба, відновлюючи дихання.
Комплекс ЗРВ у русі (прохідний спосіб)  
1. В. п.- руки вверх, пальці з’єднанні.
1. Ривком руки назад, прогнутися.
2.В. п.
 
2.В.п.- руки до плечей.
1- 8. Колові рухи руками вперед.
9-16.Те саме назад.

3.В. п.- руки зігнуті перед грудьми.
1-2.Ривком зігнуті руки назад.
3-4.Ривком прямі руки назад.

4.В.п.- руки за головою.
1-2.Однойменний поворот  наліво.
3-4.Те саме направо.

5.В.п.- руки в сторони.
1.Змах лівою, руки вперед-назовні, долонями вниз.
2.В.п.
3-4.Те саме правою.

6.В.п.- руки до низу. 
1-4.Присід, руки на коліна.
5-8.В.п.

7.В.п.-руки до низу.
1.Випад лівою, руки в упор біля стопи.
2.В.п.
3-4.Те саме правою.

8.В.п.- присід, руки на коліна.
1-10.Стибки.  
   


Рухлива гра «Ривок за м’ячем»  
2 команди шикуються на лінії старту в шеренги. Проводиться  розподіл за порядковими номерами в кожній команді. Ведучий (вчитель) знаходиться між командами. Він називає довільний порядковий номер і кидає м’яч максимально далеко. Учні з кожної команди під цим номером виконують прискорення за м’ячем. Команда, гравець якої приніс м’яч, отримує 1очко.


Вимірювання ЧСС за 10 с
14
1


1

30 с.
2

1

30 сек.
30 сек.
30 сек.
30 сек.






6

























10р




3








           

Звернути увагу на готовність учнів.
Виконувати вправи за командою вчителя

Звернути увагу на чітке виконання
Дистанція два кроки, слідкувати за поставою
Руки за голову.
Руки за спину.
Руки на пояс.
Звернути увагу на частоту рухів.
Не обганяти
Зберігати рівновагу

Звернути увагу на дистанцію під час руху.
Колові рухи виконувати з максимальною амплітудою.

Руки тримати на рівні плечей.

Лікті максимально відвести назад.


Під час змаху не згинати опорну ногу.

Під час присіду не нахилятися вперед.


Під час випаду нога позаду пряма


Стрибки виконувати з незначним просуванням вперед.



Гра триває, доки всі гравці виконають «забіг» за м’ячем

11


















12
ІІ. Основна частина
Удари по м’ячу ногою на точність та вкидання м’яча на точність:
а ) жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою;  
б ) передача м’яча в парах внутрішньою стороною стопи;
в )  удари на точність у ворота малих розмірів різними способами;
г )вкидання м’яча з місця на точність із зупинками стопою, підйомом, стегном, грудьми (хлопці);
д ) довільні удари по воротах з різних положень  






Гра-естафета «Перехоплення м’яча»   
Діти поділяються на команди так, щоб у кожній було 6-7 гравців, які стають у коло діаметром 8м, а один із них – у центрі. За сигналом один із учнів починає передавати м’яч ногою іншому, обов’язково через центр кола, а гравець, який стоїть у центрі кола, намагається його перехопити ногою чи рукою. Впіймавши м’яч, учасник стає на місце того учня, який відбивав м’яч останнім.
Вимірювання ЧСС за 10 с.
28


4

4

4

4


4







8


Навчання проводиться на 5 «станціях» у формі колового тренування. Учні поділяються на 5 груп і виконують вправи по колу. Відпочинок між станціями 1 хв. Звернути увагу на точність і силу ударів по м’ячу, на постановку опорної ноги, яка б’є, на нахил тулуба в момент удару та кут розбігу.
Ловити руками можна тільки учневі, який стоїть у центрі кола. 

13
14









15



16
ІІІ. Заключна частина  
Шикування.
Гра у повільному темпі, вправи на гнучкість та розтягування. Колони учнів змагаються одна з одною, розташовуючись обличчям до стояка. Перший учень, тримаючи м’яч під пахвою, біжить до стояка спиною вперед, обгинає його, повертається назад до  своєї команди й передає  м’яч за голову товаришеві по команді. Кожен учень повинен зробити такий «забіг».
Підведення підсумків уроку.
Вимірювання ЧСС за 10 с
Домашнє завдання.



Організований вихід зі спортивного майданчика.
  
3

2







30 с

30 с












Відмітити кращих учнів
Знайти повідомлення про кращих футболістів  України
























































4 коментарі:

  1. Дякую, за цікаві матеріали. Корисна інформація для вчителів.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за підборку музичних фізкультхвилинок.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за музичні фізкультхвилинки та за змістовні конспекти уроків.

    ВідповістиВидалити
  4. Очень полезный материал для практиков. Спасибо!

    ВідповістиВидалити